Ośrodek Pielęgnacyjno-Opiekuńczy "Słoneczniki"
subdirectory_arrow_right Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "VitoMED" sp.z o.o.
subdirectory_arrow_right Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "VitoMED" sp.z o.o.
  • location_on Adres: 55-120 Oborniki Śląskie ul. Trzebnicka 43
grade Ocena: 0.0
  • location_on 55-120 Oborniki Śląskie ul. Trzebnicka 43
  • phone 071-310 11 94
  • phone 071-310 11 94
  • phone Nr fax 071-310 11 94
  • phone Nr fax 071-310 11 94
  • email vitomed@poczta.onet.pl


Przychodnie - Cena: *
brak


* Upewnij się, że cennik oraz lista usług medycznych jest aktualna. Skontaktuj się z placówką. Przedział cenowy to cena minimalna i maksymalna za usługę medyczną oferowaną w dowolnej placówce w Polsce.

  • Medycyna ogólna/rodzinna

  • Pielęgniarstwo

Oceń placówkę / personel

 
grade Ocena
person Twoja ocena

thumb_up Opieka personelu lekarskiego (czas wypełnienia 1 min.)

Jak oceniasz dostępność do opieki lekarskiej

(głosów: 1)

Jak oceniasz dostępność do opieki rehabilitacyjnej

(głosów: 1)

Jak oceniasz dostępność do opieki psychologicznej

(głosów: 1)

Czy lekarz przed badaniem/wywiadem przedstawił się

(głosów: 1)

Czy lekarz zapoznał Cię z procesem leczenia

(głosów: 1)

Czy informacje przekazywane przez lekarza były w sposób dla Ciebie w pełni zrozumiały

(głosów: 1)

Jak oceniasz poszanowanie intymności i godności podczas badania

(głosów: 1)



thumb_up Opieka personelu pielęgniarskiego/położniczego (czas wypełnienia 1 min.)

Czy jesteś informowany o podawanych lekach i sposobie ich zażywania, dawkowania (np. czy występują działania uboczne i jakie, czy zażyć przed lub po posiłku, w jakiej dawce)

(głosów: 1)

Czy pielęgniarka poinformowała Cię jak przygotować się do badań diagnostycznych/zabiegu

(głosów: 1)

Jak oceniasz troskę i życzliwość personelu pielęgniarskiego

(głosów: 1)

Szybkość reagowania na wezwanie

(głosów: 1)

Dostępność podczas dyżurów nocnych

(głosów: 1)

Poszanowanie intymności i godności podczas opieki

(głosów: 1)

Personel pomaga, kiedy nie mogę wstać

(głosów: 1)

Personel pomaga dbać o skórę, utrzymując ją w czystości, jeżeli sytuacja wymaga

(głosów: 1)

Zostały zapewnione warunki do zaspokojenia potrzeb religijno-duchowych

(głosów: 1)

Zapewnia odpowiednią opiekę w zakresie leczenia bólu

(głosów: 1)



thumb_up Warunki pobytu w placówce (czas wypełnienia 1 min.)

Poinformowano mnie o harmonogramem dnia

(głosów: 1)

Zapoznałem się z rozkładem pomieszczeń (dyżurka pielęgniarska, kuchnia, toaleta itp.)

(głosów: 1)

Zostałem poinformowany o terminach planowanych badań i zabiegów

(głosów: 1)

Długość oczekiwania na wyniki badań diagnostycznych (np. morfologia, USG, RTG, wymaz itp.)

(głosów: 1)

Czystość w pokojach/w toalecie

(głosów: 1)

Warunki do snu i odpoczynku (cisza i spokój)

(głosów: 1)

Jakość, ilość posiłków i estetyka podania

(głosów: 1)

Pomoc przy spożywaniu posiłków

(głosów: 1)

Oceniam dostępność do punktów usługowych (fryzjer, kosmetyczka, sklepy itp.)

(głosów: 1)

Dostęp do radioodbiorników i telewizji

(głosów: 1)

Dostęp do internetu

(głosów: 1)

Dogodny dojazd/oznakowanie dojazdu do placówki

(głosów: 1)



 
DLA PACJENTÓW

>> Znajdź placówkę
>> Znajdź operację lub zabieg
>> Znajdź chorobę
>> Regulamin
DLA PLACÓWEK MEDYCZNYCH

>> Korzyści dla placówki
>> Cennik
PORTAL

>> O inicjatywie
>> Kontakt
>> Partnerzy
Copyright © 2008-2024 Zdrowie Dla Wszystkich