Rejestracja/diagnostyka
Mogę zarezerwować termin wizyty u lekarza przez Internet
-
Długość oczekiwania na wizytę
-
Czas oczekiwania w przychodni
-
Możliwość uzyskania porady medycznej przez telefon
-
Przychodnia realizuje wizyty domowe
-
Profesjonalizm i uprzejmość personelu w Rejestracji
-
Mogę przeglądać mój ERP (Elektroniczny Rekord Pacjenta - historia choroby, umówione wizyty oraz wyniki badań przez Internet)
-
Jestem informowany (telefonicznie lub przez Internet) o terminie najbliższej wizyty
-
Zostałem poinformowany o terminach planowanych badań i zabiegów
-
Długość oczekiwania na wyniki badań diagnostycznych (np. morfologia, USG, RTG, wymaz itp.)
-
W przypadku znacznych odchyleń od normy jestem niezwłocznie informowany (telefonicznie/ERP) o konieczności ponownej wizyty
-
Oceniam parking (bezpłatny, dostępność wolnych miejsc itp.)
-
Opieka personelu lekarskiego
Czy lekarz przed badaniem/wywiadem przedstawił się
-
Czy lekarz zapoznał Cię z procesem leczenia
-
Czy lekarz poinformował Cię o ryzyku przeprowadzenia planowej operacji/zabiegu
-
Czy lekarz poinformował Cię jak przygotować się do badań diagnostycznych/operacji
-
Czy lekarz poinformował Cię o alternatywnych metodach leczenia i koszcie tego leczenia
-
Czy informacje przekazywane przez lekarza były w sposób dla Ciebie w pełni zrozumiały
-
Jak oceniasz poszanowanie intymności i godności podczas badania
-
Opieka personelu pielęgniarskiego/położniczego
Czy pielęgniarka przed wykonaniem czynności przedstawiła się
-
Czy pielęgniarka poinformowała Cię jak przygotować się do badań diagnostycznych/zabiegu
-
Jak oceniasz troskę i życzliwość personelu pielęgniarskiego
-
Jak oceniasz poszanowanie intymności i godności podczas badania
-