• location_on Adres: 81-713 Sopot ul. Bitwy pod Płowcami 62
grade Ocena: 0.0


  • Balneologia

  • Leczenie sanatoryjne
  • Medycyna uzdrowiskowa
Typ Data nadania Data ważności Nadany przez Zasięg
  PN-EN ISO 9001:2001 17-03-2005 16-03-2008 Polski Rejestr Statków Świadczenie usług medycznych w lecznictwie ambulatoryjnym oraz usług uzdrowiskowych

Oceń placówkę / personel

 
grade Ocena
person Twoja ocena

thumb_up Opieka personelu lekarskiego (czas wypełnienia 1 min.)

Jak oceniasz dostępność do opieki lekarskiej

(głosów: 5)

Jak oceniasz dostępność do opieki rehabilitacyjnej

(głosów: 4)

Jak oceniasz dostępność do opieki psychologicznej

(głosów: 1)

Czy lekarz przed badaniem/wywiadem przedstawił się

(głosów: 3)

Czy lekarz zapoznał Cię z procesem leczenia

(głosów: 4)

Czy informacje przekazywane przez lekarza były w sposób dla Ciebie w pełni zrozumiały

(głosów: 3)

Jak oceniasz poszanowanie intymności i godności podczas badania

(głosów: 3)



thumb_up Opieka personelu pielęgniarskiego/położniczego (czas wypełnienia 1 min.)

Czy jesteś informowany o podawanych lekach i sposobie ich zażywania, dawkowania (np. czy występują działania uboczne i jakie, czy zażyć przed lub po posiłku, w jakiej dawce)

(głosów: 1)

Czy pielęgniarka poinformowała Cię jak przygotować się do badań diagnostycznych/zabiegu
-

Jak oceniasz troskę i życzliwość personelu pielęgniarskiego

(głosów: 1)

Szybkość reagowania na wezwanie
-

Dostępność podczas dyżurów nocnych

(głosów: 1)

Poszanowanie intymności i godności podczas opieki

(głosów: 1)

Personel pomaga, kiedy nie mogę wstać
-

Personel pomaga dbać o skórę, utrzymując ją w czystości, jeżeli sytuacja wymaga
-

Zostały zapewnione warunki do zaspokojenia potrzeb religijno-duchowych
-

Zapewnia odpowiednią opiekę w zakresie leczenia bólu

(głosów: 1)



thumb_up Warunki pobytu w placówce (czas wypełnienia 1 min.)

Poinformowano mnie o harmonogramem dnia

(głosów: 3)

Zapoznałem się z rozkładem pomieszczeń (dyżurka pielęgniarska, kuchnia, toaleta itp.)

(głosów: 3)

Zostałem poinformowany o terminach planowanych badań i zabiegów

(głosów: 3)

Długość oczekiwania na wyniki badań diagnostycznych (np. morfologia, USG, RTG, wymaz itp.)
-

Czystość w pokojach/w toalecie

(głosów: 3)

Warunki do snu i odpoczynku (cisza i spokój)

(głosów: 3)

Jakość, ilość posiłków i estetyka podania

(głosów: 3)

Pomoc przy spożywaniu posiłków

(głosów: 1)

Oceniam dostępność do punktów usługowych (fryzjer, kosmetyczka, sklepy itp.)

(głosów: 1)

Dostęp do radioodbiorników i telewizji

(głosów: 3)

Dostęp do internetu

(głosów: 3)

Dogodny dojazd/oznakowanie dojazdu do placówki

(głosów: 3)



 
DLA PACJENTÓW

>> Znajdź placówkę
>> Znajdź operację lub zabieg
>> Znajdź chorobę
>> Regulamin
DLA PLACÓWEK MEDYCZNYCH

>> Korzyści dla placówki
>> Cennik
PORTAL

>> O inicjatywie
>> Kontakt
>> Partnerzy
Copyright © 2008-2024 Zdrowie Dla Wszystkich